Gamze44500 göz yaşı kanal tıkanıklığında çapaklanma olur tüm göz çevresi.hatta büyük oğlumun sabahları çapaktan gözü açılmazdı ilık suyla silerdim çapaklar temizlenirdi de açılırdı.şuan 1 yaşında olan bebeğimin gözyaşlarını ben 8.ayda görmüştüm .öncesinde ağlıyordu ama yaş akmıyordu.hatta araştırmıştım ben normal olduğunu öğrenmiştim(ya googldan ya da youtubedan bakmıştım sanırım canım)