Arkadaşlar Merhaba, oğlum 8 aylık. Emiyor. Gece saat başı bazen saatte 2-3 kez uyanıyor emmeye şimdi diş dönemindeyiz ama dişten önce de bu böyleydi. Sizlerin de başına gelip yaptığınız bişeyler var mı? Uyumadan önce tok tutsun diye muhallebi tarzı şeyler vermeye çalıştım ya yemedi ya sevmedi. Memeyi bırakana kadar bu böyle mi sürecek yoksa? Tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.