Merhaba kizlar 1.5 aylık bebeğim normal emerken kendini çekiyor sonra geri tutuyor bı sure sonra ağlamaya başlıyor mememi sikiyorum süt geliyor. Neyse daha sonra diğer mememi veriyorum onu emiyor. Ama bazen onu da almıyor. Bunu geceleri hiç yapmıyor genelde gündüzleri yapıyor sebebi ne olabilir