mom_1_ Hayırlı akşamlar benim bi sorum olucak umarım bana yardımcı olabilirsiniz. Kızım 2 buçuk yaşında ve son zamanlarda uyku saati geldiğinde kıyameti koparıyor çok ağlıyor 😔 Aynı durumu yaşayan varmı aranızda? O öyle ağladıkça bende çok üzülüyorum.
Morkekik mom_1_ Oğlum 26 aylık. Normaldr 9 da uyur 4-5 saatte bir uyanırdı. Bir haftadır 9 da uyusada 11 gibi uyanıyor tekrar uyuması 2-3 buluyor. Bende artık 10-11 yatırıyorum Ağlama yok ama bu seferde çenesine vuruyor o kadar cok konuşuyor ki böyle tatlı bir kafa şişkinliği yaşıyoruz. 😀 uyumamak için herşeyi yapıyor😀
fatimaozel mom_1_ gündüz kaç uyku yapıyor gündüz uykusunu bıraka akşam uykunda sadece uyumak isteyebilir
mom_1_ Morkekik bizdede oluyor bazen çok tatlı oluyor o halleri 🥰 Öğlen uykusunu bırakmıştı bir ara acaba ondan mı diye düşünmüştüm bu huysuzluk sürekli ağlama ama tekrar başladık öğlen uykusuna yinede değişen bi durum yok maalesef
cennetim18 mom_1_ benimki 28 aylik uyku vakti carsi karisiyor ama daha son azilar cikmak uzere ona yoruyorum bildigin ergen gibi herseye kiziyor cok zor cok
deryata mom_1_ biraz daha erken yatırmayı mesela bir yarım saat gibi önce deneyebilirsiniz. uyku saatinden önce uykusu geliyor ve o zamana kadar iyice huysuzlaşmış oluyor olabilir.