Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Benim oğlum 4 aylık şuan. Çok kusması ve ilk 1. Ayda yüzünde egzama oluşması sebebiyle doktorumuz süt alerjisi ihtimaline karşı diyet önerdi. Hatta buna kahve de ekledi. Kusması geçmedi. Egzamada ilaçla geçti 2 güne diye ben devam etmedim diyete. Çok şükür 4 ay bitti ne egzama ne mukuslu ne de kanlı kaka yaşadık. Bu 2 gündür ilk defa oğlumda kanlı kaka oluştu. Bende spora başladım diye 2 gündür türk kahvesi içiyorum. Neredeyse ilk defa doğumdan beri. Ve direkt aklıma kahvenin yapabileceği de geldi. Doktorum kahve vs de kes demişti. Sizde eğer bir kahve icicisiyseniz onu da aklınızda bulundurabilirseniz. Ben daha içmeyeceğim eğer kanlı kaka biterse anlayacağım ki kahveden.