Kızlar iyi akşamlar. Benim bebeğim ilk defa fışkırarak kustu ve 7 aylık. Son 5-6 gündürde hiç olmayan öğürerek kücük kücük kusmaları var. 1 aydır geçmeyen öksürük, 2 haftadır tıkalı burun ve geniz akıntısı. İnanın ne yapıcam bilmiyorum, takipli doktorumuzdan bu süreçte memnun kalmadım. Varsa Ankara’da gerçekten iyi bir doktor bildiğiniz ismini söyler misiniz hemen en yakın zamanda gitmek istiyorum :(