Candanotemm Bebeğim 1 aylık. Doğduğundan beri emmesi için uğraşıyorum. Tiksiniyor istemiyo wee silikon göğüs ucu işe yaramadı, Philips Avent göğüs ucu sadece 3 kez emdi. Daha iyi önerisi olan var mı?
DoruKalpp Candanotemm ben de silikon gogus ucu kullandım az çekip ucunu çıkarttığı zaman hemen ucu çıkarıp boş göğsümü verdim yatağa yatırıp göğsümü öyle verdim elimle inceltip iki tarafından karşılıklı çektim ve ucu ağzına incelio daha rahat girdi 10 gün aralıksız gogus ucu kullandım.sonra çok şükür normal emmeye başladı. Kendinize ve bebeğinize inanın 😇😇❣
Birceninannesi Candanotemm benim kızım da memeyi direk verince öğürüyo asla almıyo🙄 5.5 aylık başlarda denemek için mamajoo almıştım şu an lansinoh kullanıyorum buna geçince mamajoo yu da almamaya başladı nasıl ayırt edebiliyo hiç fikrim yok🤦🏻♀️🙈
Candanotemm Serapp__ deniyorum ama almıyor ki en küçük olanı aldm parası da önemli değil artk sütüm kesilmek üzere
Candanotemm DoruKalpp silikon ucu bile almıyor ki beni hiç kabul etmiyo ağlama krizine girince hele biberonu bile gözü görmüyo yordu artk
Volmine Candanotemm göğüslerin dolu oluncaya almaz boşalt azcık öyle dene tam kavrayamadığı için olabilir. Birde göğüs pompalarım aslında ucunu çıkarıyor
Tugce48 Candanotemm ben mamajoo kullandım büyüklügü idealdi yeni dogdugu dönem rahat emiyordu 3 aylık falandı istememeye başladı bıraktık
Candanotemm Volmine Volmine 20 gün sağdım 20 cc ancak çıkıyordu artk pes ettim zaten süt kesilmek üzere artk göğüs pedi bile kullanmıyorum pes etmek üzereyim
janjana Candanotemm avent ile ogurdu benimki, sert geldi. Bebedor verdiler hastanede ve hep onunla emdi. Ucu baya yumusak ve gogsunu tam kaplayip yapisiyor tutmana gerek kalmiyor.
Candanotemm janjana wee markanın da yumuşak onu fark etti hiç bir kez almadı bebedor da yumuşaksa anlar. tiksindi biberon istiyo sadece bu da yoruyo artk
DoruKalpp Gogus ucu küçük olanlar sizi ben anlarım en çok biz de c9k çektik ama sonunda kurtuldum. Bir de seyi deneyin enjektör ile gogus ucu çıkartmayı baya işe yarıyor
Candanotemm DoruKalpp keşke öyle olsa hiç ten teması istemiyo gazını çıkarmak için bile göğsüme yaslasam sinir oluyo kızarıyor çok huysuz bu konuda 🤦♀️😔🤕
arzubayram_ Candanotemm vallahi bizde yaradı kadın doğum doktorum önermişti o olmasa sut sagiyordum hala