AseLBebek26 Hant benim bebegimmi benimki çok içmiyor ya günde 4 defa anca :) 2 kere 60 lik 2 kere 30 Luk anca geri kalan emiyor:)
ogretmen61 Bence doktorunuzun dediği günlük alması gereken mama miktarıdır öğünlük değill ufacık bebek daha midesi ufacık onun. Ellerini ağzına götürmesi emme refleksinden kaynaklı açlıktan değilki emzikle gayet de çözebilirsimiz bunu
Dygu21 Tgcee 2 buçuk 3 saate yakın o ne zaman acıkırsa bazen 4 saati bile buluyor ilk haftalar 2 saatte bir uyandırır mutlaka beslerdim ama artık 2 ayın içindeyiz nerdeyse acıkınıca kendi uyanıyor zaten
mltmkrkl mltmakbukut benimki 15 günlük doymuyor anne sütü de olsa mama da olsa tekde 90 cc götürüyor bazen o bile kesmiyor doktor her bebek bir degil dedi
mltmakbukut mltmkrkl evet benim doktorum da normal diyor iştahlı bir cocuk sanırım.Sizinki kaç kilo ?
Serapp__ mltmakbukut 1 aylıkken 4 kilo falandı benim kızım. Doktor bana emzirdikten sonra 60 veya 90 cc arası içirebilirsin demişti
Yaprakanni mltmakbukut biz 4 aylığız daha yeni 140-150 içiyoruz cok fazla o cc vermeyin okadar. Kilo alımımızda gayet iyi
Ayyuce101 mltmakbukut kızım 3 buçuk aylık 60 cc bazen 75 veriyorum çok fazla geldi bana ama siz çoçuğunuz için daha iyisini bilirsin
Tgbabrn mltmakbukut benimde 1 aylıkken 90 içiyordu asla uyumuyordu ağlamaktan doktorla konustum bana da 1 aylık bebeğe 90 az 120 150 içebilir demişti gerçektende öyle oldu mamayı arttırınca çocuk rahat etti ve uyudu
dontsleppyunhappy mltmakbukut benim kızımda 120 içerdi o zamanlar. Sonra 90a düştü, şimdi 8 aylık oldu 120 içiyor. Doktor normal demişti. O zaman arkadasımın bebeği 60 içerdi. Ama her bebek bir değilmiş.
Sdilek AseLBebek26 bence siz Bir doktor ile kalmayın yazık yeni doğan çocuklar doyduğunu anlamazlar kızım yeni 3 ay 6 günlük yeni yeni 130 cc ye çıkıyorum
Yesilcay mltmakbukut belliki sizde doktorun normal demesinde tereddütte kalmışsınız.baska bı doktora daha danışın bence çünkü her bebek farklı ne kadar CC olması gerektiğini de en iyi muayene eden doktor bilir
CanimKizimmm Bnm bebegim prematüre dogdu suan 40günluk en fazla 90/110 arasi iciyor o da her öğün degil
GozdemHilal mltmakbukut onu bebekler gazı olunca da çok yapar huzurluysa uykuya daliyosa doymustur biz azalttık mamayı CC olarak.sut durumum biraz daha iyi önce güzelce emziriyorum eğer güzel emdiyse 60 yapıyorum emmediyse süt azsa 90 yapıyorum bazen bakıyorum 60 in üstüne az daha içmek istiyor gibi öyle durumda meme veriyorum tekrar biraz emip uykuya dalıyor zaten .Bizim böyle siz de biraz azaltmayı deneyin göreceksiniz yetecek.
mltmakbukut GozdemHilal sizde kaç cc içiyordu ben de azaltmak istiyorum biraz aslında ama doymadan uyumuyor
arikinannnesi GozdemHilal aynısını yapıyorum gerçekten olumlu sonuçlar aldım böyle devam ediyorum ben de. 🌺
GozdemHilal mltmakbukut onu bebekler gazı olunca da çok yapar huzurluysa uykuya daliyosa doymustur biz azalttık mamayı CC olarak.sut durumum biraz daha iyi önce güzelce emziriyorum eğer güzel emdiyse 60 yapıyorum emmediyse süt azsa 90 yapıyorum bazen bakıyorum 60 in üstüne az daha içmek istiyor gibi öyle durumda meme veriyorum tekrar biraz emip uykuya dalıyor zaten .Bizim böyle siz de biraz azaltmayı deneyin göreceksiniz yetecek.
mltmakbukut GozdemHilal canım sana bir kaç soru sorabilir miyim ? İnstgram ya da facebook adresin var mıdır ?