Kızlar merhaba oğlum 7 aylık ancak uykusu çok hafif. Emzige de çok düşkün. Gece boyu emzik düştüğü gibi ağlamaya başlıyor. Bir de gece acikiyor o yüzden 3 saatte bir mama veriyorum.(sütüm kesilmişti) Hiç deliksiz uyumuyor, hep mıkır mıkır. Neden böyle acabaa bilmiyorum. Sizinkiler deliksiz mi uyuyor 😢😢