minikbirbal benim kızımda her yetenek kazandığında onu defalarca yapıyor. Sürekli dönmek, emeklemeye çalışmak gibi. Ne zaman onu uykuya zorlarsam ters tepiyor ve uykuya konsantreside gidiyor. Ne zaman rahat bıraksam kendi kendine oynayıp uyumaya karar veriyor. Benim bebişim 6 aylık küçük, yürüse ne yaşarız bilmiyorum ama sakin kalıp onu olduğu gibi kabullenmek hem size hem bebeğinize şuankinden daha iyi gelecek.