Damlacelikk pirinç ununu kullanmadım ama meyveli kaşık mamalarını ayına göre kullanıyorum kaşıkla vereceksem muhallebi kıvamında biberonla vereceksem sıvısını biberon deliğinden geçecek şekilde yapıyorum ve tadına bakıyorum çok su tadı olmamasına dikkat ediyorum🤗