aysetunckilicfirat oğlum 1 hafta yoğun bakımda kaldı zor bi Doğum oldu orada mama verdiler mecbur bizde devam ettik ama ben direndim emzirdim sütüm arttı ve oğlum 40 günlüktü mamayı bıraktı sadece anne sütü onda bile laf söylediler doymaz bu çocuk kesin aç üstün dolu dolu geliyor mu diye soruyorlar ya aç olsa zaten ağlar oğlum mama içmemek için ağlıyordu beğendirmiyorum kimseye hiç bişey