Gzde07 benim oğlumun da olmuştu doktor fazla yağlı kremler kullanmışsın dedi. Mustela kullanıyordum bıraktırdı. Islak mendili bıraktırdı. Travazol krem verdi o döküntülere sürmek için bir defa sürdük geçti. Ama mustelayı bırakınca çocuk normal pişik olmaya başladı ben de her bezinde değil ama gece yatarken mustela sürmeye devam ediyorum