Selam gezel anneler.kızım 10 aylık kafama takılan sorular var.Sizinle bölüşüp bilgilenmek istedim.Benim kizim ek qıdaya geçenden beri hep yemeğini iştahla yedi.Ama son zamanlar pek yemiyor.Ve hep duyarımki zorlamayın yemezse vermeyin gibi lafları.Ama vermezsem içim rahat etmiyor.Ve kızım oyuncakıarla oynayarak yediriyorum eline yeni bişey verince onunla oynarken ağzını açıyorr.Yani bu durum dahada kötüleşirmii sizce?