2 ay 20 günlük bir kızım var. Çok tatlı ama çok da yorucu. İlk aylarda emzik vermeyeceğim meme reddi olmasın diye düşündüm. Ama o kadar çok gazı vardı ki en son vermek zorunda kaldım. İyi bari çok vermeyelim madem dedim. 1,5 aylıkken kendi kendine bıraktı. Şimdi öğürüyor. Asıl sorun şu gündüz hiç uyumuyor gece de denk gelirse işte o yüzden memeye bağımlı yaşıyoruz. Tuvalet, duş, yemek yok. Dışarıyı sevmiyor. Sling kanguruda uyumuyor, gezmiyor da. Eşim de çok yoğun çalışıyor. Yardımcı olacak kimse yok. Vallahi yoruldum. Tüm günüm uyutmakla geçiyor. Salladığım kadar uyusa keşke. Bir yere koysam ağlıyor. Bebek arabasını sevmiyor. Ne zaman durulacak bu durum yardımcı olun 😢