5 aylıktan beri kısa kısa oturtmaya başladım çocuk zaten hevesliyse kendini hazır hissediyorsa belli ediyor 7 aya girmek üzereyiz şuan desteksiz oturuyo bişe alacağında yine azda olsa yıkılıyor ama mama sandalyesine oturtuyordum doktorumuza 5 aylıkken söyledim daha uzun oturtabilirsin artık demişti