Merhabalar bebeğim 19 günlüku. Burnu tıkalı ve doktorumuz serin fizyolojik önerdi. Mesajında şunu yazmış günde dört defa iki damla yapın ve bunu temizle otri bebe ile Çekin demiş. Eczaneden eşimi aldı yandaşlarına vermişler şimdi iki damla muhabbetini nasıl yapıyoruz kullananlarınz var mı? Yani ben o şırınga ile iki damlayı nasıl yapacağım