Yasmincrn 2.aydan beri benim kizimda var goturdum cerraha suan Küçük 6.ayda getir dedi, 6.ayda cerraha goturdum kulak burun bogaza yonlendirdi o bakti ama hepsinin soyledigi ortak nokta kendi kendine gecmeyecegi ve alinmasi gerektigi ama simdilik ellemeyelim anestezi almasi gerekecek daha da buyumesini ve dis donemini 1 yasini bekleyelim dedi. Ama daha da buyudu ve kizim farketti surekli oynuyor onunla agiz yapisi bozulacak diye korkuyorum🥺