Ney1235 Zayıflama çayı kullanan var mı. Lavaboya çıkararak iştah kesen cinsten. Kullandıysanız hangisi
Sehert Ney1235 ozlex cayi cok ise yariyor. Surekli agiz kurulugu yapiyor. Bu sayede gun boyu su iciyosun
Bebekcik2406 Ney1235 bunun yerine yeşilçay için bence yağ yakmaya yardımcı oluyor, bol bol su tüketin
Blackcloud Ney1235 Sürekli tuvalete gidiyorsunuz ve vücut susuz kalıyor, çok zararlı bu çaylar kullanmayın.
Blackcloud KIZLAR BU TÜR ÇAYLAR BEBEKLERDE ANİ KALP DURMASINA FALAN YOL AÇIYORMUŞ, BİRİSİ ELLERİMDE TİTREME KALDI YAZMIŞTI, KULLANIP SAĞLINIZDAN OLMAYIN.
Blackcloud Ney1235 Kızım 7 aylık falandı yanlış hatırlamıyorsam almak istemiştim ama korkmuştum, kızım 14 aylık oldu hala korkuyorum ve almadım yan etkilerini duyunca.