Bebeğimiz önce kaka yaptı kakasını içinde kan gibi noktacıklar vardı normal kaka içindeydi mukus yoktu ishal depil köpük mukıs yok sadece kaka içinde küçük kırmızılıklar civar poposuna baktım biraz kızarmış hemen bepanthol sürdüm öyle nir yerdeyiz ki hastahene sıkıntı lütfen bana yardımcı olun alerji mi alerjiyse ne yapmalıyım bebeğim çok şükğr normal duruyor korkuyorum ama her zamankinden farklı dün bir bardak keçi sütü içtim