seda_seda Benim bebeğim 4ay 6 günlük şuanda. Mamayla beslendiği için hippin 4.aydan itibaren kullanılan o elmalı mamasını denedim. İlk 2 akşam gerçekten gece hiç uyanmadı sabah 7ye kadar uyudu. Ama 3. Gün 5te uyandı. Değişiyo sanırım bu yani karnı kesin doydu uyur diye bişey olmuyo sanırım😂 mesela dün vermedim normal biberon maması verdim sabah 7ye kadar uyanmadı.