damlaylayaz Bebeğim 2 ay 10 günlük. Kundaklasam da düz yattığında sürekli sıçrayarak kendini uyandırıyor. Sizin bebekleriniz hangi pozisyonda deliksiz uyuyor?
Dygu21 damlaylayaz benimkide kundaklı çok güzel uyuyor ama kundağı açmak için elinden geleni yapıyor ama kundak olmasa da en fazla 20 dk uyuyor uyanıyor hemen nasıl ayıracağım bilmiyorum 🤦🏻♀️
Morfrenk marshmallow 30gününden sonra felan yüzüstü yatırmaya başladım ben gece gündüz uykuya dalıpta kendini uyandırıcak olsa direk yüzüstü çevirirsin. Benim ki başını sağa sola çevirip kaldırabiliyordu ama önemli olan o. Gündüz deneyin isterseniz 1 kere ona göre bakarsınız. Şuan 5.5 aylık olucak neredeyse hala yatırırım ara ara
damlaylayaz teşekkür ederim ara ara yüzüstü bırakıyorum gündüz. bugün akşam 6′dan beri çekirge gibi dalamadı bi türlü. bırakayım bakayım yüzüstü. Caydanlik Morfrenk
marshmallow Morfrenk aslında kafasını çok rahat sağa sola çeviriyp gündüzleri hep öyle yatırıyorum ama gece daha cesaret edemedim benimki daha 38 günlük biraz daha zaman geçmesinde fayda var
nursocum Mom079 kesinlikle yüz üstü yatınca asla başından ayrılmamak lazım tam hareket etmeyen bebeklerde
Dmndyg Kızım 1 aylıktı kafasını sağa sola döndürebiliyordu diye yüz üstü yatırmaya başladım hem gaz problemine iyi geldi hemde gece uykusunda korkup sıçrama yaşamadık şuan 6 aylık hala daha öyle yatıyor gündüz düz gece yüz üstü mükemmel birşey çok rahatlıycaksınız deneyin
damlaylayaz Mom079 çok haklısınız. ama diğer türlü de hiç uyumadığı için gelişim geriliği yaşayacak resmen. ben kontrollü şekilde şu moro geçene kadar yapacağım 🤯