Alya1002 Sezeryan sonrası dikişimde hafif açılma olmuş 40 kontrolüne gittiğimde doktor batikon sür temiz tut kapanır dedi. Dikiş yeri terlettiğim için olmuş. Böyle olup uygulama olarak neler yaptınız ?
Alya1002 Morfrenk Şuan geçti mi dokununca falan acıyor mu? Batikonu direk pamukla tampon olarak mı sürdünüz nasıl sürdünüz
Morfrenk Alya1002 5.5 ay oldu geçti yani bence ama yamuk kaynadı. Benim baya baya açılmıştı ama dikişlerim patladı. Gazlı beze sürüp öyle sürmüştüm mikrop kapmasın iyice diye