Akinege kızım doğduğundan beri bimin bezni kullanıyordum şuan 8 aylık hiç pişik vs yapmadı sızdırma bile toplasan 5 kere yapmıştır o da sabahları bezi çıkarmayı unutuyordum uyanır uyanmaz o yüzden ama biraz kalın şimdi hareketlenmeye başlayınca prima günlük rahatlık aldım onu kullanıyorum 1 paket alıp deneyebilirsin çok pahalı da değil zaten 30 lira