rumeysa613449 öncelikle korkma lütfen Allah’ın izniyle bişeyi yoktur aynı dertten aylardır muzdaripiz bizde kızımda da o zamanlar başladı ayda sadece 3 kere falan yapıyodu kakasını gaz çıkarmada bi problemi yoktu bize doktorumuz günde 3 kere zeytinyağ ver çay kaşığıyla demişti sabah uyanınca aç karnına veriyodum öğlen akşam hatta dönüşümlü olarak kayısı ve hurma da kaynatıp suyundan veriyodum tabi doktor kontrolünde doktor demeden asla bişey vermedim anne sütü alınca 10 güne kadar normal demişti bize de hatta benim kızım hiç zorlanmıyordu 15 gün bile olabilir korkma demişti kızım şuna 7.5 aylık oldu geçenlerde Prof götürdüm sırf bunun için oda aynı şeyleri söyledi korkmaya gerek Yok bazı bebeklerin bağırsakları biraz daha tembel olabilir ama kilo alımı gayet iyi bu yüzden bi hastalıktan söz edemeyiz yoğurdunu yedir ek gıda alıyoruz artık poposunu falan uyarma zeytinyağ içir kayısı hurma suyu yap arada yeter Dedi içim ferahladı bu sefer tabiki eğer için rahat etmiyorsa mutlaka doktora götür danış zaten daha çok küçük danışmadan biley vermemeni önerebilirim sadece Rabbim şifalar versin sıkıntılarını gidersin bütün bebeklerin hepsi mutlulukla büyüsün ☺️☺️