ilkgozagrimmmm Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık 300 gram vermiş bu ay. 15 gün sonra tekrar gideceğiz almazsa tahlil yapılacak. Doktor ı mom latte önerdi sütün kalitesini arttırıyor dedi kullanan var mı ?
symzll ilkgozagrimmmm ben kullandım valla bana iyi geldi sütüm boldu vitaminin etkisi varmıydı bilmiyorum ama beni ayakta tutuyordu☺️
ilkgozagrimmmm symzll Ben doğumdan sonra tahlil vermedim hiç. Saç dökülmemde çok. Çocukta kilo verince doktor kendine dikkat etcen beslenmene dedi. Olmazsa tahlil yaparız çocuğa dedi. Peki bu ürün kilo yapıyor mu bana yapar mı bilginiz var mı ?
symzll ilkgozagrimmmm saç dökülmesi emzirirken çok fazla oluyor daha sonra düzeliyor resmen kel kalıcam heralde dedim.normalde de hiç kilo alan bi yapım yok ama ben i mom hamileyken de emzirirken de çok kullandım hiç kilo yapmadı ama direnç veriyor içerisinde çok fazla vitamin var kullanmanızı öneririm ama vitaminden önce sağlıklı beslenmeye özen gösterin.
ilkgozagrimmmm symzll Çok teşekkür ederim sanırım biraz kendimi aksattım koştururken . Haklısınız teşekkürler alıp kullanayım bende 😊
symzll ilkgozagrimmmm tabiki eve bebeğe koşturmaktan insan kendini unutuyor☺️Hepimizin başından geçiyor