Kızlar 15 aylık oğlum dünden beri öksürük ve burun akıntısı yaşıyor. Dün gece uyurken hep nefesi kesildi. Sabah Aile hekimine gittik calpol önerdi. Şimdi akşam yatırırken (1 saat önce) calpol verdim. Burunlarını izin verdiği kadar aspiratör ile temizledim. Ayrıca fısfıs vardı ondan sıktım. Ayak topuzuna viks sürdüm. Reflü yatağında yatır dedi ama oğlum yüzüstü yastıkla uyuyor onu yapamadım. Rahatlatacak başka ne yapabilirim. Deneyimlerinizi paylaşın lütfen. İlk defa hasta oldu evham yaptım.