İyi akşamlar herkese. Emzirip korona geçiren anneler var mı acaba? Ne tür önlemler aldınız, neler yaptınız? Aynı odada yattınız mı? 4-5 gündür ateş ve tat kaybı hariç diğer belirtiler halsizlik, eklem ağrısı, mide bulantısı, dünden beri de ateş hissi ve üşüme var. Yorgunluğa bağladım işe başladığım için ama bugün de öksürük ve hafif nefes darlığı başladı. Hızlı kan testi negatif çıktı ama emin olmak için sürüntü testi vereceğim yarın. Bebeğime anneme ve eşime bulaşmasından korkuyorum eğer pozitifsem.. Ne tür önlemler aldınız acaba 🙏