2bebelianne__ Merhaba anneler kızım 7600 kg prima premium care 5 numara cırtcırtlı bez kullanıyoruz külot bez kullanan anneler sızdırma sorunu yaşadınız mı? Birde 5 numara külot bez alsam kalıbı nasıl tam olur mu?
Biscolataerkegim 2bebelianne__ Hiç sızdırma olmadı bizde aşırı rahatlık külot bez. 5 numara büyük olur bence çünkü 4 numara 8-16kg yu kapsıyor sızdırma yapabilir numara büyük olursa. Yine de siz bilirsiniz rahat etsin sıkmasın derseniz 5 alın
Maysa_ 2bebelianne__ ben kullanıyorum memnunum güzel sarıyor ama 5 numara sizin bebeğin kilosuna büyük 4 numara daha iyi olur
Dogavesultan 2bebelianne__ büyük değilmi sizce 5 numara bez kızım 9700gr 4 numara prima premium kullanıyorum aynı şekilde külot bezde 4 almıştım ama cırtlı bez daha iyi gibi bence
Kuzeycik 2bebelianne__ bebeklerimizin kiloları yakın, 5 numara külot bez aldım gündüz sorun yok ama gece hareketli uyuyor sızdırıyor biraz büyük geldi. Cırtlı bez takıyorum gece, onda da 5 numaraya geçtim 4 sıkmaya başlamıştı
Keskeuyusam Prima premium 7600 e denk geliyor mu canım. 7200 kızım 4 kullanıyoruz sence 5 mi almalıyım cırtcırtlı
2bebelianne__ Keskeuyusam benim kızım 7600 tam oluyor 5 numara canım 5 alabılırsın kalıbı dar zaten primanın birde benim kızım in bacakları etli olduğu için 5 iyi oluyor
Yavrusununannesiii 2bebelianne__ valla canım primanım her türlüsü iyidir ben sleppy den döndüm primaya pişik yapıtı sleppy mahvetti bebeğimin poposunj çok şükür geçti primaya geçince kullanmadım ama kilot bez de iyidir
Keskeuyusam 2bebelianne__ sağol kuzum ben de külot beze geçeyim diye düşünüyorum onda da 5 alayım madem çünkü benim kızımın da etli bacaklar :)