Ftmnrilay Bebeğim 3 aylık bugün rotavirus ve menenjit aşılarını oldu ancak şuan atesi var alnından 37,5 falan olcuyorum. Boynu karnı daha sıcak. Calpol icireyim mi ? Bu aşılar ates yapıyor muydu böyle.
Gin Ftmnrilay bexero aşısını yaptırdıysanız ateş yapar. 4-6 saatte bir calpol verin demişti doktor bize. Ateşi az olsa bile iki gün bacağım acıyor dedi çocuk.