Deletedmom5151 benimde 2 dikisim açılmıştı gitmem temiz değilim diye direnmiştim annem sen daha yeni doğum yaptım gayet normal doktor garipsemez merak etme felan demişti ki öylede oldu annem gelmek istemedi felan dedi doktora bende açıkladım utandım diye aksine kızdı bana biz kıl var yok bakmiyoruz ki dedi vs.. krem verdi her tuvaletten sonra batikonladim ve acılan yere kremi sürdüm ortalama 5 günde kendime geldim ağrıdan duramiyordum... bende dogum yaptigim hastaneye degil baska hastaneye gittim cunku cok zor bi dogum gerceklestirdim bir daha da o hastaneye ayak basmadım.