Gllshdmr_23 Merhaba negatif çıktıktan ne kadar süre sonra kan testi yaptırıp pozitif olduğunuzu öğrendiniz ben iki gündür idrar testi yapıyorum negatif ama adetim 12 gün gecikti emziriyorum ona bağlı gecikme olabilir mi yoksa kan yetişti vereyim mi
Gin Gllshdmr_23 bir şey kaybetmezsiniz kan testi vermekle, kadın doğum uzmanına görünmek de bir seçenek. Hamile değilseniz bile oldukça uzun süre geçmiş, başka bir nedeni olur neme lazım.
Miroveannesi Gllshdmr_23 ben öyleydim canim ilk gebeligim test yapmıştım birsey cikmadi 1 hafta sonra kanda çıkmıştı. Ama kac gunluk bebegin emzirdigin için de gecikebilir