Benim kardeşim açık kalp ameliyatı olmuştu. Hem kalbi delikti hem de kalp kapakçığı problemi vardı. İki kere ameliyat geçirdi. 6 ayda bir kontrolleri oluyordu. Doktoru İstanbul Gatadaydı. Tabii o zaman sadece asker ailelerine bakılıyordu. Sonrasında Ankara’ya geçiş yaptı. Prof.dr. Koray Lenk. Araştırırsanız alanının en iyi doktorlarından biri olduğunu görürsünüz. Bu sorunla karşılaşıp postu okuyan varsa bir gidip görüşebilir. Şimdi 20 yaşında. Kardeşim gayet normal devam ediyor hayatına. Bir tek büyüdüğü için tekrar kapakçık sorunu olabilir denmişti. Onun kontrolü için bekliyor. Ayrıca da sabah akşam düzenli enapril tansiyon ilacı kullanıyor ameliyat olduğundan beri.