zynpsk Merhaba güzel anneler ocean multi vitamin minarel balık yağı kullanan var mi nasıl bir ürün acaba her hafta balık tüketemiyoruz ve iştahsız bir bebek bu yüzden alıp kullanmak istiyorum kullanan anneler önerilerini paylaşırsa çok mutlu olurum
GokturkAlp zynpsk 14 aylıkken kullanmaya başladık. Severek tüketiyor, tadı çok güzel. Zaten gıda dedektifi de incelemesini yaptı. Gönül rahatlığı ile veriyorum. Möllersle karşılaştırdım oceanın değerleri daha yüksek .
Busraazra zynpsk 12. Ayımıza gireceğiz doktorumuzun tavsiyesiyle başladık tadını beğendi karışık meyveli olanı vardı onu aldım şuan 1 çay kaşığı veriyoruz
merveabla zynpsk Bu markayı hiç denemedik. Çocuk hekimimiz bize easyfihsoil multi önerdi yaklaşık 1 senedir kullanıyoruz iştahsız problemimiz kalmadı eskisi gibi sık sık hasta da olmuyo. Çok faydasını gördüm denemeni tavsiye ederim
zynpsk GokturkAlp ya çok teşekkür ederim bileğin için bizde 14 aylık olduk daha yeni başlıcaz normal de her hafta mutlakanı balık yerdik ama yiyemiyoruz artık ve iştahsız 😔
Hanis 15 aylık kizima bende ocean kullanıyorum cok memnunum severek iciyor hatta eliyle kendi getiriyor icmek icin tadi rahatsız edici degil aromali zaten istahinada iyi geldi ama tabi diş döneminde bozuluyor istahi tabiki
Hanis Marjinal_Anne2 Ben cok memnunum severek iciyor iştahsızlık döneminde almıştım iyi geldi arada tabi yine oluyor iştahsızlık ama oda dislerden