Mervekkc kızlar 6 ay20 gunluguz kakamzda bakteri vardı ishal gbi sık sık kaka yapıyorduk antibiyotik kullandık sonra gekmenuze gerek yok demisti doktorumuz gün içerisinde 5 6 kere yapıyor normal mi ek gidada