Kızlar oğlum beş aylık dün klipsi çıktı kantoron yağı kullanmamızı söyledi doktor birde altını değiştirdikce geriye doğru çekmemi söyledi ama şimdi şiş birde dokununca canı yanıyo üst tarafını biraz çekiyorum ama yanları tutamıyorum yağ yeterli olur mu yapışmaması için