Bill Arkadaslar oglum 7 aylik grip oldu. Baya akiyo burnu. Diş te cikarcak 1 saat anca uyudu bugun. Ilac vermeden cabucak nasil atlatabiliriz. Doktora gotursemmi. Hapsurunca gozleride yasariyo kuzumun😔
fatimaozel bol bol burnunu serum ve şırınga ile açacaksınız ama ateş yaparsa o zaman ilaç vermek zorunda kalırsınız