Mhulya011 Neredeyse 5 6 gündür ishal kaka mız var. Neyden olduğunu anlamış değilim. Sadece üst diş eti kırmızı ve ucu beyazımsı ondan şüpheleniyorum. Sizce başka neyden kaynaklana bilir ya