Annevebebek Kızlar bebekleriniz sevinçli yada heyecanlı olduğu zaman kollarını çırpıyor gibi yapıyor mu
Annevebebek 2lokum_moms ay iyi sevindim ya burda otizm ile ilgili birşeyler okumaktan artık korkar oldum
2lokum_moms Annevebebek yok yok normal bence için rahat olsun ben genelde hep gördüm bebeklerde o hareketi