Reflü olabilir benim kızımdada var 3 aylık oldu 3 aydır çekiyoruz hıçkırık kusma geviş getirme hırıltı huzursuzluk ilaç kullandık hiç bi işe yaramadı bizde meme artı reflü maması kullanıyoruz o tutuyor biraz midesini ama sizinki daha hafif olabilir huzursuzluk yoksa