
Buyrun size Türkiye’nin gerçek gündemi. Maalesef hergün yaşanan gerçek hemde. Kim bilir daha bilmediğimiz niceleri var. Susan, korkan, susturulan niceleri. Aklım almıyor artık, bu insanların nefsi nasıl bu kadar şeytanlaşabiliyor inanamıyorum. Ne öz/üvey, ne erkek/kız kaldı. Hayvandan bile medet umar oldular hatta. Söylenecek çok söz var ama kelimeleri toparlayamıyorum.
“Kopsun kıyamet!” diye naralar atmak hiçbir işe yaramıyor. Keşke bunun yerine caydırıcı cezalar verilmesi için naralar atsak. Keşke çocuklarımızı susturmak yerine her zaman susmamaları gerektiğini öğretsek. Gerçekten çok utanıyorum, onlar adına ben utanıyorum. Nasıl olur bu ya? Nasıl bir babanın kızına nefsi uyanır? Bu nasıl bir cinsel açlık? Çıldırmamak elde değil. Neden bu yaratıkları içeri alıp besliyorlar? Hadım edip salsalar keşke. Alnına da kocaman damgalasalar suçunu. Öyle yaşamaya mahkum edilse. Ne diyeyim bilmiyorum, Allah ıslah etsin.