Chicco lite way plus kullandım doğduğundan beri ama ön barı olmamdı ve çok aşağıda olması oğlum hiç rhaet edemedi sevmedi binmek istemiyordu.. Şuan kabin tipi aldım hem arabada az yer kaplıyor hem de çekçekli oluyor mis gibi.. Neden çift yönlü istiyorsunuz bebeğiniz çok mu küçük? 6 aydan sonra dışarı bakmak istiyorlar tabi benimki 2 yaşında artık o yüzden şuan memnunum 2.el almıştım