Merhaba, oğlum 7,5 aylık artık sütümle doymuyor sanırım sabaha kadar çok sık uyanmaya başladı. Doktor yatırmadan muhallebi ver demişti ama içime sinmiyordu sanırım vereceğim. Fakat nasıl yapabilirim mama vs içmiyor biberon almıyor o nedenle muhallebi kıvamında olacak, ne katabilirim severek Yesin mışıl mışıl uyusun?
Sevgiler 🌸