Miraclemom Doğum yapalı 3 ay oldu zaten 2 ayda anca ıyıleşmiştim, bugun sol kasıgımda bır agrı vardı ve elime dikiş yerimde bi şişlik hissettim. Şişlik olan yerde agrı sızı yok ama bu kasık agrısı sebebi o mu acaba? Sizde durum nedir?