Merhabalar bebeğim 11 aylık sabah uyanıyor ağlıyor gün içerisinde ağlıyor yani çözemiyorum bir yeri ağırsa hiç susmaz ama onu avutacak bir şey verdiğim zaman susuyor. 10 dk bi ağlama krizi sonra sanki ağlayan o değilmiş gibi normale dönüyor. Gece deseniz sürekli uyanıyor ayaklarımda uyuyor yerine koyamıyorum. Son 2 3 haftadır bu şekilde ilerliyoruz sizce nedendir bu durumu yaşan anneler var mı? Çok uzun oldu kusura bakmayın.