Kubrarrgun Merhaba bebeğim 3 ay3 günlük altta beyaz bir sertlik çıktı ilk dişi patladı erken değilim normal mi . Dişi bizim gibi erken patlatan var mı
Ozgurbebek Kubrarrgun 3.5 aylıktı 3 dis birden cikardi 11 aylikti 16 tane disi cikmisti. Suan 20 aylik oluyor 2 yas sonrası olan disleri cikarmaya basladi ☺
Deletedmom62626 Kubrarrgun maşallah canım her çocuk bir değil rabbim diğerlerinde sağlıkla cikarmaui nasip etsin 🤲 bizimki 1 yaşına girecek hiç cikaramadi daha
Ygmryldrm Kubrarrgun bizimide 2 ay 20 gunluk dis yerleri bembeyaz oldu ve kasiniyo hemsireye sordum erken dedi ama kasiyinca rahatliyo sizinde oyle oldumu
Kubrarrgun Ozgurbebek normal diyorsunuz yani ☺️ Teşekkür ederim rahatladım peki dişlik vermeli miyim daha küçük çünkü