Berrrrrooooo canım normalde hiç yüz üstü koyuyormusun yere ben 3 ayliktan beridir süreklı yere koyardim yavas yavaş kasları calistıkça durmaya başladı simdi sirt ustü yatırınca kendi donüp yüz üstü duruyo kollarınin ustünde eger daha önce koymadiysan koymaya başla yavaş yavaş kendini diremeye başlar kasları kuvvetlenir ve her bebek bir olmaz canım bizim oglan hiparaktif