Morusevenanne 6 aydır hep pamuk kullanıyorum. Sıcak suyla uğraşmamak için termosa sıcak su koyuyorum o 2-3 gün idare ediyor. Pamuğu ıslatıp ağzı kapalı bı kaba koyanlarda var ama ben denemedim.Dışarı çıkarken de termosu yanımıza alıyoruz, her ihtimale karşı ıslak mendilde bulunduruyorum ama zaten hem kış, hem virüs dışarda çok fazla kalamadığımız için bi sıkıntı yaşamadık.I