Kızlar oğlum 10 aylık alerjık bir bebek bağırsak tepkili alerjık mamasını dahi sindiremiyor bir şey veremiyor herşey alerjı yapıyor sanıyodum ama şmdi mamaya başlaynca farkettm ki hazmedemiyor sürekli ağlıyor karnı şiş böyle olup bi çare bulan oldu mu dr gitsem ilaç filan verir mi acaba ?