Karaninannesi33 Kızlar hani bi hareket var bacakları belden kıvırıp bebeğin başına doğru itiyoruz ben onu denedim ve inanılmaz etkili pırtpırt rahatlıyor ama beli kalçası zarar görür mü korktum pişman da oldum sizin bilginiz var mı? 26 günlük bu arada
Melek030 Karaninannesi33 sanmıyorum zarar göreceğini ne güzel rajah çıkarmıs işte annesi anne karnında da öyle durmaya alışık onlar
Mom042 Karaninannesi33 yapin ama cok fazka kaldirmayin belini ben bu hareky sayesinde gazlarin heosini yendim 😂😂dizlerinin ordan tutuo ittiryodum sonra bisikler surer gibi cok faydali gercektem sirtini ovmakta cok iyi gelirdi
sutlukahve07 Karaninannesi33 ben 15 günlükten beni yapıyorum o hareketi yavaş ve kontrollü yapıyorum bir sorun olmadı en çok işe yarayan gaz hareketiydi bebeğime.
Karaninannesi33 Rahatladım biraz kızlar ya azıcık zorlamadan yapayım o zaman bütün gaz boşalıyor mucize gibi 😅